piątek, 24 lipca 2015

Przeprosiny + niespodziank

A więc w tym poście chcę  przeprosić Tarę studios za komka ale zrozum ja nie powiedziałam tego złośliwie ja się tylko spytała. Napisałaś że to AR i że tego nie sprzedajeż no wież zdziwiło mnie to że ty ale cóż to co było no to było poprostu źle się zrozumiałyśmy może ja też troszkę wybychłam no ale sorki:)

A teraz przejdźmy do rzeczy mam dla was niespodziankę zrobiłam ogłowie i kantar
Mam też do was pytanie wolicie candy u mnie czy konkurs podkreślę że nagroda ta sama


Można rozpiąć podgardle

Ma zaplatany naczułek

Naczułek można odpiąć


Mimi
Jeśli chodzi o kantar to zdjęcia nie wyszły porobie dzis i wstawię

1 komentarz:

  1. Ładnie ładnie :3 Chcemy Candy! Candy!!! Pozdrawiam i zapraszam www.schleich-mai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń