poniedziałek, 20 lipca 2015

Marzenia i zachcianki

Dzis taki piękny dzień aż chciałoby się tylko marzyć i marzyć a skoro marzyć to o breyer:)
A tak na poważnie pokaże wam breyery które kiedys domnie trawią lub te które pozostaną marzeniem.
Totilas on napewno do mnie trawi nie wiem tylko kiedy:)

od 1 do 10 daje 100:)


SBH Phoenix kiedyś na pewno

od 1 do 10 daje 8:)

lil mój będziesz xd
od 1 do 10 daje dobra wiem za mało 100 :p

Pomio że z bajki ale ja ją kocham niestety narazie marzenie
od 1 do 10 daje 10

Nie spieszy mi się z nim ale nazywał by się Mefisto
od 1 do 10 daje nw 7 sory

On niedługo będzie w naszej stajni napewno:p
od 1 do 10 daje haha 10000000000...............

ach co tu pisać tak samo jak poprzedni
od 1 do 10 daje haha 10000000000...............

Ładny zgrabny i co tu dalej pisać
od 1 do 10 daje 10:)

no ok może być
od 1 do 10 daje 10:)

Nw co te konie tu robia
to przecież najpiękniejsze
breyer jakie widziałam serio
od 1 do 10 nic nie powiem:)

marzonko i nic więcej
od 1 do 10 daje 100

oh Ruffian marzonko:(
od 1 do 10 daje 1000000........

Niewiem czy taki breyer jest na prawde
czy to kustom ale jes piękny
od 1 do 10 daje 100





No awięc to marzonka i nie tylko ale musicie przyznać sa urodziwe no nic tylko zbierać jak ktos nie ma breyer to niewie że jak się kupi jednego chce się więcej no ale taki jest juz człowiek w następnym poscie będzie trochę o jeżyku Papa:)

6 komentarzy:

  1. 6 najładniejszy, ale najbardziej bym chciała mieć Ruffian... Ja ją tak kocham, jak oglądam ten filmik przedstawiający jej wypadek płacze... Albo to, że ją uśpili... Czy tylko ja tak mam? ;-;

    www.schleich-mai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do LA! Pytania na blogu.
    Pozdrawiam, www.schleich-mai.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory usunełam bo się wkurzyłam no bo wiesz nie mówie że tego akurat tego ale może kiedys wyśle gdzieś mojego konia żeby go przerobić sory

      Usuń